מוצרים ארוזים לצרכן

המוצרים שלכם יעופו מהמדפים עם TikTok ⚡

רוצים להתחבר ללקוחות חדשים ולהגדיל את מכירות המותג שלכם? בדקו את הטיפים שלנו שיעזרו לכם לפרוח ב-TikTok.

CPG-header-1
הגדלת העסק הקטן-בינוני שלכם יכולה להיות עניין מסובך, במיוחד עם תחרות רבה כל כך על תשומת הלב של אנשים. ב-TikTok, אתם יכולים להיות בטוחים שיש קהל בשבילכם שם בחוץ, לא משנה מה אתם מוכרים.

הפלטפורמה שלנו סייעה למיליוני אנשים בכל רחבי העולם לגלות מוצרים ארוזים לצרכן (CPG) חדשים, כמו משקאות, מזון ומוצרים לבית.


היא מושלמת לעסקים כמו שלכם מכיוון שהיא מאפשרת לכם להציג את המוצרים, ליצור אינטראקציה עם לקוחות ולבצע מכירות במקום אחד. זו הסיבה ש-83% מהאנשים ב-TikTok פונים לפלטפורמה בשביל ביקורות על מוצרים.[1]


ב-TikTok, כולנו עוסקים באותנטיות, מה שמקל על אנשים לראות כיצד מוצרים יכולים להשתלב בחיי היומיום שלהם.


זה מאפשר לעסקים קטנים-בינוניים לבנות קשרים עמוקים יותר ולהדגים את הערך שהמוצרים שלהם מספקים, מה שמוביל בתורו ליותר גילוי, מחקר ורכישות של מוצרים.


בסופו של דבר, מסעות שכוללים את TikTok מובילים להוצאה גבוהה ב-21%.[2] וכך, עם קהלים בעלי רמת מעורבות גבוהה במיוחד לצד התיאבון שלהם לגילוי מוצרים, ברור ש-TikTok היא היעד המוביל למותגים של CPG בכל הגדלים.


הצעד הראשון והחשוב ביותר עבור העסק שלכם הוא להבין את קטגוריית המוצרים שלכם. מה הקהל שלכם רוצה לראות? איך אתם יכולים למשוך את תשומת הלב שלהם? אילו כלים יכולים לעזור לכם להגביר את המכירות באמצעות TikTok? ובכן, המשיכו לעקוב אחר התשובות, בעוד אנחנו מנסים לעטוף את כל המידע החשוב הזה בחבילה קטנה ומסודרת.

להאכיל את הפודיז של TikTok 🥙

TikTok מלמדת דור חדש של צרכנים הכל על אוכל. טרנדים של מתכונים ויראליים כמו פסטה-פטה אפויה וקיפולי טורטייה מתחילים כאן ומעודדים אנשים בכל רמה של מיומנות לנסות את כוחם בבישול. אבל מעבר לזה, TikTok גם מציגה לאנשים טעמים ומוצרי מזון חדשים מדי יום ביומו. האשטאגים כמו TikTokMadeMeBuyIt# מובילים לעתים קרובות למכירה של מוצרי מזון ושתייה בחנויות. כ-68% מהמשתמשים מגלים או מקבלים השראה ללמוד עוד על מותג מזון או שתייה לאחר שראו אותו ב-TikTok, בעוד ש-46% רכשו מוצרי מזון ומשקאות לאחר שראו אותם בפלטפורמה שלנו - כאשר 72% מהרכישות הללו הן לא מתוכננות. [3]


65% מהמשתמשים אוהבים לראות עסקים כמו שלכם פעילים יותר סביב חגים ואירועים מיוחדים.[2] הצטרפו לטרנדים עונתיים כדי לצבור תאוצה ולקחת בעלות על חגי נישה, כמו למשל ׳יום הבופה הלאומי׳. עיינו בהאשטאגים האלה של נישה לחגים ואילו ביצועים הם הראו:

הכירו את CleanTok# 🧽

כשזה מגיע לניקיון, TikTok שונה מכל פלטפורמה אחרת. משתמשים מרגישים בנוח להראות את חדר האמבטיה המלוכלך שלהם ולחלוק את שיטות הניקיון שלהם כי "זה בסדר ב-TikTok". כתוצאה מכך, CleanTok# עוסק בבידור וסיפוק, ושם אנשים חולקים טכניקות, טיפים וטריקים, והכי חשוב, מוצרים.

אנשים אוהבים לראות מוצרי ניקיון מופלאים וחדשניים מביסים שומן קשה, מחזירים רהיט ישן לחיים או אפילו משנים את הבית לחלוטין.

ב-TikTok, עסקים לתחזוקת הבית נמצאים במקום המושלם להדגים את הכלים והמוצרים שלהם בפני קהל רחב של משתמשים.

תמיד יש תיאבון לדרכים חכמות שמשפרות את החיים, כאשר 76% ממשתמשי TikTok רכשו מוצרים לתחזוקת הבית בשלושת החודשים האחרונים, ו-32% רוכשים מוצרי ניקיון לבית לפחות פעם בשבוע.[4]


תכננו את אסטרטגיית התוכן שלכם 📽️

מאוכל ועד תחזוקת הבית וכל מה שביניהם, יש ב-TikTok קהל למוצר שלכם. עיינו בהאשטאגים הפופולריים בקטגוריה שלכם ותדעו איזה תוכן הקהל שלכם רוצה לראות. טיזרים, למשל, מרגשים את הלקוחות ויכולים לעודד משתמשים לעקוב אחרי העסק שלכם כדי שלא יחמיצו אף פרסומים עתידיים. הצעות מיוחדות, כגון הנחות או קודים של קידום מכירות, יכולות גם להיות תמריץ נהדר עבור לקוחות לקיים אינטראקציה עם העסק שלכם ב-TikTok.

הדגמות 👀

משתמשים לא רק רוצים שתגידו להם עד כמה המוצרים שלכם מעולים, הם גם רוצים לראות אותם בפעולה. שתפו מתכונים, טיפים וטריקים והדגמות כדי לשעשע את הצופים שלכם, ולדאוג שהם יהיו מעודכנים ולהוטים לרכוש את מה שאתם מוכרים.

דואטים 🍲

אם אתם עסק קטן-בינוני של מזון, למה שלא תנסו להשתמש במוצרים שלכם כדי לשתף מתכון חדשני ולעודד משתמשים לעשות דואט עם התוכן שלכם כדי להציג את היצירות שלהם.

לפני ואחרי🧼

או אם אתם בעלי עסק לתחזוקת הבית, תוכלו לנצל את האהבה של cleantok# לתוכן מסוג 'לפני ואחרי' כדי להציג את יכולות הניקוי המדהימות של המוצר שלכם.


[ליצור כתוכן חזותי]

צליל יכול להיות המפתח עבור TikTok כפי שאפשר לראות עם ההאשטאג ASMRFood#, אשר לו 28,3 מליארד צפיות.

מקור: מידע פנימי של TikTok, מרץ 2023

נצלו את הכלים ואת פורמטי המודעות של TikTok 🔋

אם אתם מנסים להגדיל את הקהל והמכירות שלכם, חשוב להכיר את הכלים וסוגי המודעות השונים שיש ל-TikTok להציע. אינטגרציות הפלטפורמה של TikTok מאפשרות לסוחרי מסחר אלקטרוני להוסיף את TikTok כערוץ מכירות ופרסום לאתר שלהם. זה רלוונטי עבור Shopify, BigCommerce, Ecwid, PrestaShop, WooCommerce ורבים נוספים.

פיקסל (Pixel)

אם לא הגדרתם אינטגרציה של מסחר אלקטרוני, הקפידו להגדיר את TikTok Pixel. זה קטע קוד שניתן להציב באתר שלכם ושמאפשר למפרסמים לשתף אירועי מבקרים באתר ל-TikTok באמצעות דפדפן. בין אם היעדים שלכם הם המרות, תנועה או העלאת מודעות, הגדרת TikTok Pixel תעזור לכם למצוא לקוחות חדשים, לבצע אופטימיזציה של הקמפיינים שלכם ולמדוד את ביצועי המודעות.

Spark Ads

היופי במודעות Spark Ads הוא שהן פורמט מודעה מקורי המאפשר למותגים לקדם פוסטים מהחשבונות העסקיים שלהם או מפרופילי היוצרים שלהם כמודעות בפיד. בניגוד לפורמטים אחרים של מודעות, משתמשים יכולים לאהוב ולשתף את הסרטון, אבל גם לבקר בפרופיל של המותג דרך מודעת Spark. ובדיוק כמו כל מודעה אחרת, אפשר להוסיף כפתור קריאה לפעולה כדי להניע פעולות ספציפיות, כמו תנועה לדף נחיתה.

יעד של המרות באתר (Website Conversions)

כאשר אתם יוצרים עם TikTok Ads קמפיין עם יעד של המרות באתר (Website Conversions) אנחנו נציג את המודעות שלכם לאנשים שסביר יותר להניח שישלימו אירוע המרה ספציפי באתר שלכם או בדף TikTok Instant.

עכשיו, צאו לשם והראו לכולם למה לכם יש את החבילה המשתלמת.


[1] מחקר ׳TikTok Science US Path-to-Purchase׳ משנת 2021, נערך על ידי Luth [2] מחקר ׳Marketing Science US Holiday Shopping Behavior׳ משנת 2020, נערך על ידי Walnut Unlimited [3] מחקר אנכי ׳Marketing Science EU CPG׳ משנת 2021, נערך על ידי Walnut Unlimited [4] מחקר אנכי ׳TikTok Marketing Science EU CPG׳, שנת 2020, נערך על-ידי Walnut Unlimited
למידע נוסף על המוצר ולקריאת מקרים ממותגי CPG אחרים, הורידו את המדריך המלא למוצרים ארוזים לצרכן שנועד לעסקים קטנים-בינוניים.