Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
YES im wearing shorts under the shitt #pjs #comfyclothes #absolutelynot
00:00/00:00
YES im wearing shorts under the shitt #pjs #comfyclothes #absolutelynot
zoeyyy_12345
Zoey · 2021-12-28

972 comments

Log in to comment
user278427382838

idk my mom told me that chickens couldnt swim at walmart

2021-12-28Reply

1347
Zoey · Creator

@wilddrrose

2021-12-28Reply

153

View more replies (7)

Zoey · Creator

SHIRT*

2021-12-28Reply

93

View more replies (1)

sstwentyone

Why buy the car when the milk is free

2021-12-28Reply

85
Zoey · Creator

YUPPPPPP

2021-12-28Reply

18

View more replies (9)

Sheriff Schabernack

my cousin is married and they still don't live together lol

2021-12-28Reply

59
Zoey · Creator

O that’s unique lol

2021-12-28Reply

46

View more replies (10)

ja

Hey lol

2021-12-28Reply

6
meanandgay

Married people are in here all like “marriage is mistake” 😂😂😂

2021-12-28Reply

58
Zoey · Creator

Omg

2021-12-28Reply

9
Eatn

Respect

2021-12-28Reply

6
Nic Waller

Damn you kinda.. beautiful.

2021-12-28Reply

6
johndavidgunn

Truth

2021-12-28Reply

6
Zoey · Creator

Yup

2021-12-28Reply

3
Pete

I get that side of the argument, but I’d want my girl to spend a week or something short over to see how things go. She’s doesn’t have to move in.

2021-12-28Reply

36
Kendall Butler

i would never

2021-12-28Reply

6
Hakim Budzaku

Your telling me she doesn’t look like sommer ray here

2021-12-28Reply

6
Zoey · Creator

Enough

2021-12-28Reply

2
Po

I want to mate with you

2021-12-28Reply

6
Zoey · Creator

I politely decline this offer

2021-12-28Reply

2

View more replies (1)

𝓓𝓻𝓮𝔀⁶𓅓

weddings tmr babe don’t be late

2021-12-28Reply

6
user5814235063031

celebasy is no joke zo

2021-12-28Reply

6
Joe Stuckey

Say it Louder plz.

2021-12-28Reply

6
monsieurmansur0

So proud🙏🏽

2021-12-28Reply

6
jlincoln4

that's what I heard. when you getting married?

2021-12-28Reply

6
Zoey · Creator

After college

2021-12-28Reply

3
Anthony Robles

Absolutely beautiful truly blessed

2021-12-28Reply

6

Recommended videos

Get TikTok App