Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Reply to @rati_gaming  Hati2 bila berbicara.. 🥹 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
00:00/00:00
Reply to @rati_gaming Hati2 bila berbicara.. 🥹 #awekkajang #kesayanganshah #tiktokmalaysia #foryou #fyp
zielawilhelmina
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩 · 5-20

6210 comments

Log in to comment
Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩 · Creator

Boleh tak korang pollow IG saya : ziela Wilhelmina.. 🥰

6-5

95
Reply

View more replies (11)

alannn1_

stay strong 💪🏻🥺

5-21

37
Reply

putzz

strong🥰

1d ago

0
Reply

aqrienna

be strong sis

2d ago

0
Reply

nurulpinklady

allahu. be strong pretty 🥰 .

6-11

0
Reply

puteri

stay strong girl😭

6-10

0
Reply

Heyqal01

qal doakan semoga akak cepat dikurniakan zuriat amin❤️😇🤲🏻abaikan komen negatif👍🏻

5-20

2828
Reply

View more replies (42)

Cikjenjenny

ya allah😭

5-21

1062
Reply

Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩 · Creator

Nak jumpa adik, akk x kuat 😭

5-21

485
Reply

View more replies (15)

IG @ratu__tv

sabar akak 🥺 adik doakan akak dpt zuriat aaminn

5-20

822
Reply

View more replies (12)

Myra Manja 🧑🏻‍🍳🍽

orang tak penah lalui mmg sedap ckp,kwn sy dh mengandung 6 bulan tibe2 hilang

6-3

160
Reply

View more replies (6)

Jiha 16

jiha doakan semoga akk cepat dikurniakan zuriat amin🥺abaikan komen negatif akk

5-30

42
Reply

Ziela Wilhelmina🇲🇾🇮🇩 · Creator

Aamin 🤲🏻🥺

5-30

13
Reply

View more replies (1)

Nyellสวัสดิกะ🇹🇭

dosa dengan Allah sekelip mata Allah boleh maafkan , tapi dosa dengan manusia jaga jaga , selagi dia tak maafkan , selagi tulah dosa kita mengalir🥺

5-21

6
Reply

View more replies (1)

Aennn,Mj

semoga berbalik kepada keturunan mereka yg kata dekat sis macam tu 🥺

5-20

6
Reply

@mirulll04

x pe...ape yg die ckp kat akak tu..tu smue doa untok istri die nnti aminnnn🤲😏stay strong kak🥰

5-29

18
Reply

View more replies (1)

Vexanara♡︎

semoga akak dikurniakan ruziat yang ramai dan sentiasa murah rezeki amiinnn🤲🏻

6-3

24
Reply

ngohh

ap bende laa yg komen tu . takde adp la .kalau tktahu senyp je jangn buat palautau sgt . ap ii pon sye doakan kak ziela smoga murah rezeki aminn🤲

5-29

17
Reply

View more replies (1)

Laura Fernanda07

Be strong akak🥰Kmi ada buat akak🥺🥺

5-29

10
Reply

Nurhasanah Binti Zulkifli

Selagi kita ad rahim inshaallah kita boleh mengandung,,sya doakn akak semoga allah berikan rezki untuk timang cahaya mata aamiin 🤲🏻

5-30

12
Reply

LING

Allahuakbar🥺knp brckp MCM tu PD org yg xthu apa2 lbh baik diam Dr brkata2,komen jng melampaui batas d jg hati d perasaan org,hnya Allah yg dpt membls

5-30

7
Reply

anggela460gemoy

sabar mbk🥺🥺,, Allah sayangkan MBK,, sbb tu dia bagi mak ujian ne,, ynsiaallah,, saya doakan MBK di beri keturunan yg bnyak,, rezki yg bnyak amin🥺🥺

5-30

9
Reply

Related videos

Get TikTok App