Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
happy new year ⛓🖤😈 so excited to finally be able to be myself.
00:00/00:00
happy new year ⛓🖤😈 so excited to finally be able to be myself.
xobrooklynne
Brooklynne Webb · 1-1

117.5K comments

Log in to comment
jolina

SHE IS SO FUNNY IM CRYING

1-1Reply

90K

View more replies (321)

louisahart

I know this is satire but- she looks looks kinda good

1-1Reply

26.2K

View more replies (407)

adelaide

brooklynne? nah her name is brocklynne #emo #emo4lyfe #slay

1-1Reply

24.1K

View more replies (203)

.

THE PFP

1-1Reply

19.7K

View more replies (201)

25 Jan user:valanitechars💗☺️

ThEy LaUgH At Me BeCaUsE I’m EMo

2-16Reply

7
1k 🍬

YALL can complain what u want but she rocked this tho-

1-18Reply

8

View more replies (1)

Hi

U look so good don’t mind what people say u look AMAZINGGG🥰🥰

1-21Reply

5
May

I know this is a joke but I actually think you look really good

2-7Reply

4
wie ben ik eigenlijk???

THEY LAUGH AT ME BECAUSE IM EMOOO

1-25Reply

4
Anastasia

oh wow thats realy pretty🥺

1-22Reply

3
EverythingPage

Guys y’all don’t gotta be so mean, like, she just wanna be herself so leave the poor girl alone. And love the style btw 😌😊🥰

1-22Reply

1
._asher__

THEN 1 WEEK LATER “I was never emo?”

1-20Reply

1
Christal💎

I LOVE THAT ITS SO BAUTIFUL AND EMO🥵👺

2-25Reply

1
mya_hale1

I thought you said that this was your twin sister

3-23Reply

1
Safaysaus

Who sees the Not emo backround💀-

3-20Reply

1
Sabrina ^^

Well this didn’t last long

3-10Reply

1
Dm me after I follow u and ask

THE HAIR THO BESTIE OMG ITS SO BEAUTIFUL LIKE STOP 😩✋🏻🙄🤘🏻😮‍💨💅🏼

2-6Reply

1
Ari

OMGG why does emo Brooklynne hit differentttt??? Like slayyyy

1-26Reply

1
Dcdirtybirds

Did someone take your crown

1-21Reply

1
😻🫶

Ok but why does this actually look good?

1-19Reply

1

Recommended videos

Get TikTok App