Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Opah cakap apa tu? #upinipin
00:00/00:00
Opah cakap apa tu? #upinipin
upinipin.official
Upin & Ipin Official · 6-20

4604 comments

Log in to comment
Ryan

emotional damage

7-13

2
Reply

mt

translate

7-18

2
Reply

sofie

@potatofriees @mrkhyungs why she crying like that

7-19

1
Reply

View more replies (1)

IZZARAAISHAH15

done follow

7-7

0
Reply

roslinaali815

hi

21h ago

0
Reply

rriahsaya

ga ngerti apa yg diomongin opah🥲

6-27

257
Reply

View more replies (1)

@(della)

gk sedih malah ngakak😂😂

6-26

141
Reply

View more replies (3)

xxzyca々 !

opah be like : "sebenarnya gw ga tau mau ngomong apa, intinya sedih deh" 🤓💔

6-27

122
Reply

Tu_wawan03

opa belike:Mak Abah kau tu sangat baik,sebab dia kite nak ape pasti di belik kan,opah pun tak kuasa bila nak kenang mereke😏

6-25

52
Reply

anlov

👵🏻:mak abakh engkau sangat rikjxzvansgjgplak ape itu sebab kite nak ape hheehemm..🤧 opah pun tak yavankqyw hehemm🤧

6-23

33
Reply

View more replies (2)

𝚋𝚒𝚢𝚊

opah be like: ngomong seadanya aja lah gw

6-23

40
Reply

MAISYA CHAN-!

aku tau apa yg opah ngomong ini yg opah ngomong:mak abah kau sangat baik eeehhhhheheheheheheehhehh

6-23

29
Reply

View more replies (3)

Ultraman Noa

ni pembuat film Upin Ipin bisa buat film nya sad gak sih mau sedih malah jadi ngakak

6-21

53
Reply

View more replies (2)

user8156635433537

nak sedih atau gelak😂

6-26

13
Reply

wahyu_gabuts31452

ape die cakap tuh rajuu😲

6-27

15
Reply

Alvino.A.

mau ada episode baru apa nih??😏

6-26

24
Reply

Vani Blackberry 🖤

saye ni nak ketawa nak sedih nak bingung? 😳

6-27

8
Reply

View more replies (2)

wardahplayzyt_

saya kelakar sence ni Sama saya pon tk paham😂

6-27

10
Reply

username_miaw^^

Ape yang aku dengar: Mak abah kau sangat berjaya aja baik yang Ape sebab dia nak ape hehhshshehe Opah pon tak hesssh tak yhejskjsheheh🤣😞

6-27

7
Reply

View more replies (1)

Recommended videos

Get TikTok App