Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Reply to @lord.tigger  @thetwintokmama  #pig #pigs #swim #bahamas @therealtiktokdoc
00:00/00:00
Reply to @lord.tigger @thetwintokmama #pig #pigs #swim #bahamas @therealtiktokdoc
therealtiktokdoc
TheRealTikTokDoc · 6-12

59 comments

Log in to comment
TheRealTikTokDoc · Creator

I mean it’s a thing 🏊🏻‍♂️🐷 🌭

6-13

14
Reply

Aimee

relish 😉

6-12

92
Reply

Stormbreaker7

omg no way you're swimming with @doctoryoun

6-12

23
Reply

TheRealTikTokDoc · Creator

😂😂

6-12

10
Reply

FAL Fortlife Está Li

Isn’t pork in hotdogs?

6-13

7
Reply

View more replies (1)

unknowncalt

oh my 😂

6-13

3
Reply

John Contreras

First

6-12

2
Reply

King bob

Hi

6-12

1
Reply

Dr. Azi

Enjoy!

6-13

1
Reply

TheRealTikTokDoc · Creator

Good times

6-13

0
Reply

Jaydian😃

@father_sasuk so that's what you were gonna do

6-13

1
Reply

Dale March

lol

6-20

0
Reply

𝙶𝚊𝚋𝚋𝚢~🦋💗

Welcome to the Bahamas 🇧🇸😁

6-14

0
Reply

mhaibeep1

Hi, I’m anemic and was wondering whether I can still go to amusement parks and go on the rides? Will I go super lightheaded?

6-13

0
Reply

View more replies (1)

ZELDA OOT HYPEE

cannibalism 😅

6-15

3
Reply

Maxwell Woolf

um is that a hotdog your feeding them 😳😂

6-12

12
Reply

TheRealTikTokDoc · Creator

Yup. Cousins. Parents. Not sure if they are related 😂

6-13

7
Reply

Unknown caller

That was messed up bro

6-13

5
Reply

Carol English

That’s on my bucket list!!!! I wanna play with the pigs 🐷 🐽

6-12

2
Reply

TheRealTikTokDoc · Creator

The big ones bite. I got bit twice 😂

6-13

0
Reply

View more replies (2)

Kaden

fair nuff

6-12

2
Reply

Zane Spencer209

hotdogs are made of pig

6-16

1
Reply

𝑀𝓇𝓈.𝒜𝒷𝓇𝒶𝓍𝒶𝓈♡#3044

hahahha humans are so sick 😂😂😂

6-17

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App