Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Sorry lambat #zoomchallenge #fy korang Jangan la tag mamat 😭 saya Baru belajar juseyo 🙏🏼
00:00/00:00
Sorry lambat #zoomchallenge #fy korang Jangan la tag mamat 😭 saya Baru belajar juseyo 🙏🏼
shilaamzahofficial
shahilaamzah · 5-26

44 comments

Log in to comment
Gee

I feel you girl🥰

6-6

0
Reply

MUMMY DYA | PARENTING

The way every girl wanna be happy … she dance !

5-26

0
Reply

zAckir_17_ YNWA

cool

5-26

0
Reply

🖤✨

@mamatgotnochill larangan adalh perintah kk😌

5-26

40
Reply

Adam's Kitchen JB 🇲🇾

@Mamatgotnochill Yang ni ok kan. takyah bagi salam pls

5-26

20
Reply

fthnhdyh

kak sha kurussss banyakk so prettyyy

5-26

12
Reply

SAIFUDDIN 🚶🏼

Kau kena rileks mat @mamatgotnochill orang baru belajar tu

5-26

2
Reply

azilawani

makin cantik

5-26

2
Reply

Qaszrina_

Mention terus jgn mention mamat 😂

5-29

1
Reply

Yas🌹

Buat vdeo nyanyi lagu cina kak hehe

5-26

1
Reply

Enna Danish

Hadir

5-26

1
Reply

Nurfaiz Abu Seman

mcm salah timing je @Mamatgotnochill

5-26

1
Reply

🇲🇾Pendekar Mustang🐯

Hadir sis sheila🥰🆑✅

5-26

1
Reply

cute😊

Rindu mau dengar shila nyanyi or konser lagu chinese lagi🥰

5-26

1
Reply

Fara Dytia

Sha tak penah tak comel 💜

5-26

1
Reply

Sashajerr

u go girl.. keep going love ur emotion 1st.. i always support u.. peduli la ap org nk ckp kn.. jnji beringatt

6-15

0
Reply

Rose

macam muka siti saleha lah 🥰

6-6

0
Reply

amukjebat

Jebat ada

6-6

0
Reply

NSSC

Ramai kata muka sy sama dengan akk 😂😅

5-30

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App