Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
betul ke kakak asyik kena buli je😅 #fypシ #fypindonesiaシ
00:00/00:00
betul ke kakak asyik kena buli je😅 #fypシ #fypindonesiaシ
shahidadherbs2
Nur Shahida Mohd Rashid · 5-13

415 comments

Log in to comment
🕊️

madu🥰

5-13

1
Reply

@akilok.m

just simple

5-30

0
Reply

haikal_lmou

same

5-15

0
Reply

Bali Babu

wow cooking is favorite 🔪🍠🥬🍆🌶️🥕🍠

5-14

0
Reply

àè

@chaeylazyela hm sorry HAHAHAHHAA

5-14

0
Reply

ym.ana

@shakira moris haha

5-13

0
Reply

ʀǫ♕︎.• hoyeon

Datin so pretty🥰

5-13

0
Reply

zirazira

beauty🥰🥰🥰

5-13

0
Reply

😱😱

datin yg lebih kaya pun tk pakai emas.

5-13

2175
Reply

View more replies (27)

dut-dut(bab)

hahahah saya yg bongsu kott...kalau bab memasak and mengemas mmng depe suruh...sebab kalau depe yg buat MCM xkene degn mata anda rasa....😂

5-13

816
Reply

ann_nia

Rasa macam yg bongsu yg slalu kena buli😂

5-13

697
Reply

View more replies (11)

Aisyah Insyiraah

itu bukan Sari ke?

5-13

165
Reply

View more replies (15)

BUNIAN

Wahh Datin @shahidadherbs2 dah dapatkan pembantu rumah baru ganti Bibik yg dah balik Indonesia tu.

5-13

126
Reply

View more replies (2)

hai

awal ke akk

5-13

42
Reply

ika :)

tpi semua tu aku yg slalu buat kat adik aku BAHAHAHAHA

5-14

44
Reply

Ziezy

lawa nya tudung 🥺😍

5-13

6
Reply

Muizz_Rimi

Pengganti bibik ke tu?😳

5-13

17
Reply

View more replies (1)

✴️JEBAT✴️

x pernah dapat 100 like 😔

5-13

5
Reply

iqamorsidy

nak cuci Mata tgok tudung2 dkt mane ek? ad sape leh syer? tq

5-14

4
Reply

View more replies (1)

Related videos

Get TikTok App