Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
#duet with @dylanminnette Look behind you... 🔪 #ScreamMovie - in theatres Jan 14. Get tickets now! #Ghostface
00:00/00:00
#duet with @dylanminnette Look behind you... 🔪 #ScreamMovie - in theatres Jan 14. Get tickets now! #Ghostface
screammovies
Ghostface · 2021-12-19

4237 comments

Log in to comment
unbread

That was pretty cool

1-1

807
Reply

View more replies (1)

user490322501531

Wow

1-1

194
Reply

jimmy gang😎😎😎

i wanna play

1-1

239
Reply

View more replies (9)

~maxi~

NOT A BAD AD-

1-1

73
Reply

David

Let’s go clay

2021-12-31

60
Reply

View more replies (2)

🥷MAKEOUTHILL💫

Is that clay 😳

1-1

32
Reply

View more replies (1)

joshuagonzalez274

wait is Jenna actually gonna play in it if so I'm ordering my ticket rnnn

1-2

6
Reply

View more replies (1)

Angel🧍🏽‍♂️

ELON MUSK?!?!!?

1-1

36
Reply

View more replies (1)

Kohen

Fire ad can't wait to watch this

1-2

7
Reply

NicoMagic

Great ad right here, shout out to that marketing team

1-7

7
Reply

trinity🍃🪬

most def bryce

1-2

10
Reply

Jennifer Linn Anders

You just couldn't keep the damn books closed you had to open them all including Hannah's revenge

1-2

9
Reply

View more replies (1)

SKYLA

@brookeworcester i wanna see

1-2

5
Reply

Madilyn. ✄╰U╯

@abbydobrez we should go🥺

1-2

5
Reply

View more replies (1)

th3DOGGirl

Ngl that was smooth

1-2

5
Reply

yismeilin 🦋

shii now that i think about it i woulnt have turned around i would be so damn confused 😅

1-2

5
Reply

_king_vr

bros was already open before ghostface opened it

1-2

5
Reply

Alexsalcid0

chill bro that's my girl

1-2

5
Reply

View more replies (1)

ILoveDuckies:D

BRO THAT ACTUALLY LOOKED LEGIT

1-7

5
Reply

Recommended videos

Get TikTok App