Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Mana aci hidung dia lagi mancung dari aku 🙄 @suamipilihan #gomenofficial #fyp
00:00/00:00
Mana aci hidung dia lagi mancung dari aku 🙄 @suamipilihan #gomenofficial #fyp
puspagomeyn
PUSPA GOMEN · 1-3

2086 comments

Log in to comment
Megat Iskandar Shah [MY] 👾

Demi content hmmmm 🥺

1-4

3
Reply

Tazmania Devil

haidr support ❤️❤️

1-5

1
Reply

Sha Ecah Nan

cantik nya

1-4

1
Reply

#CikLizaBeauty😘

Wow😂

1-18

0
Reply

Linda Leong

hmmmmm😏😏😏😏 dami like

1-6

0
Reply

mekk_irara

done

1-4

0
Reply

uas official

Jangan Disebab Kita Nak Tambah Follower Nak Tambah Pengikut.. Kita melawan apa yg Allah Larang.. muhasabah Allah Turunkan bala mungkin sebab dosa kita

1-3

154
Reply

View more replies (12)

faezramli59

Suami patut jadi contoh terbaik utk isteri bawak isteri kearah kebaikan..dunia dah akhir zaman kak..maaf kalau sy salah...😌

1-3

140
Reply

View more replies (13)

Nora🌹🌼

Menyerupai wanita🥺..sungguhpon content tp xbleh..kan xkabo xbleh..diamkan je pon xbleh..dah lalu d fyp

1-3

27
Reply

View more replies (1)

Dzil Amy

maaf mnegur..beringatlah..kite smua da di fasa pmerhatian Dan kemurkaan Allah..kurgkan hiburan yg mnjauhkan kite kpadanya..maaf..

1-3

48
Reply

View more replies (1)

Fiza Ali

byk yg dah tau dosa tapi masih buat.. dosa n pahala tu tak nampak..😭 dunia hujung masa..

1-4

14
Reply

lela alza

dekatkn diri dgn Allah...xkn sanggup buat perkara2 berdosa

1-4

7
Reply

Yatt Ahmad 🇲🇾

Jgn sampai gini 😳

1-3

8
Reply

🤍Manje Bosskur💋🤭

wow😂😂

1-5

0
Reply

M@di354k🦈

ini lah menimbulkan fitnah semata

1-4

5
Reply

cthwa2904

np suami akk muka nk nngis😂

1-4

4
Reply

View more replies (1)

raasool

dosa tu akak dan abang oi😌

1-4

5
Reply

❤miss fieza faiha❤

weiiii lq comei kak dia😂😂😂

1-3

5
Reply

ᴾ͟ᵁ͟ᴾ͟ᴾ͟ᴱ͟ᵀ͟¹⁸

lantak kamu org lah ....

1-4

3
Reply

Cuana Pie

Lawa sis😂terhiburrr kitaaa 😂

1-4

3
Reply

Recommended videos

Get TikTok App