Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
#fypシ #tiktokmalaysia
00:00/00:00
The actions in this video are performed by professionals or supervised by professionals. Do not attempt.
#fypシ #tiktokmalaysia
princessdainasour
Princess🦕 · 6-12

2403 comments

Log in to comment
Kek Lapis B_40 🍰🥧

Maaf owner🙏🏼 Sy sdg berjuang mcari rzki utk kluarga & utk ank. ada yg sudi beli kek lapis sy x? 🥺 1bar rm16. Sy nk cri duit poket skt☺️

6-12

504
Reply

Princess🦕 · Creator

semoga diperluaskan rezeki sis ye.. InsyaAllah klw nak kek lapis nnti sy dm sis

6-12

165
Reply

View more replies (17)

LynnOshin🌹

rasa nak terbang plk😂😂😂

6-12

364
Reply

𝓒𝓱𝓪𝓶𝓪𝓻𝓵𝓲𝓪𝓚𝓪𝔀𝓪𝓲𝓮

huishhh ghisau2 nak kawennnn dlu cikguuu 😅 bru feel nk trjun 😌

6-12

56
Reply

View more replies (1)

hidayukarim835

salah 1 cra nak lpaskn stress😂

6-18

352
Reply

View more replies (12)

Anti_latif

dia yg lompat saya yg merasa lega dgn keadaan 🥺

6-22

390
Reply

View more replies (6)

sur_mayuni

risoooo xleh buka

6-12

51
Reply

View more replies (4)

Najmudin_sedek

Dia yg trjun sy pulak yg brdebar..fuhhhh smngatt ..😅

6-12

142
Reply

View more replies (2)

💝

Rasa nak buat🥺

6-15

28
Reply

View more replies (3)

suhadan Suke

up

7-23

0
Reply

miamirzaa

wow best nie Paragliding 🥰🥰🥰

7-3

0
Reply

🙆Slay_

Takoot kepentok batu, sumpahh😓

6-22

482
Reply

View more replies (9)

Miss De

aku kok takut dia kebentur dinding batu 🥺🥺🥺🥺

6-14

239
Reply

View more replies (12)

Bisane nyimak

gk kebayang klo² otak kita berhenti bekerja seketika lupa bka parasut 😭😭😭😭,pernh mimpi jatuh itu rasanya luar biasa

6-14

236
Reply

View more replies (12)

아이다🦁슈가

macam kat kolam renang je ko buat 😭

6-12

149
Reply

View more replies (1)

Aisyah Putry

dia yg terjun,saya yg jantunga🤭🤭

6-22

149
Reply

View more replies (2)

Riskii Satriawan

kalo aku sih kek ny,langsung lupa buka parasit ny..

6-16

126
Reply

View more replies (9)

😺.Hello Kitty.😺

hanya otg2 yg punya nyali bisa melakukan ini, 🥺🥺🥺

6-13

118
Reply

View more replies (11)

Nur Farahna

dulu cita2 nak gak rasa buat ni,bila tgok video,kus semangat..mcm taubat nak terjun tu..😂😅🤭

6-12

67
Reply

Princess🦕 · Creator

dia ade 2 pilihan, sama ade buka trus payung tu dr atas atau lompt dlu baru buka, tp klw tinggi mcm ni selalu lompat dlu

6-12

18
Reply

View more replies (8)

"Cimottea"

Aku malah melongok dan melototin hp kirain nyebur ke aer tapi ga nyampe2😩

6-14

76
Reply

View more replies (8)

Ada sayang Ada

dia yng trjun,,, aku yng jantungan😁😁

6-14

50
Reply

View more replies (6)

Recommended videos

Get TikTok App