Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
#ad why would you use anything else? #browser
00:00/00:00
#ad why would you use anything else? #browser
phonerepairguru
Phone repair guru📱 · 2021-12-1

458 comments

Log in to comment
Tyler

Chrome works pretty good lmao

2021-12-21Reply

201

View more replies (9)

Lockasiam 😼

opera isn’t very secure

2021-12-20Reply

98

View more replies (15)

Joshua Nweke

Isn't Opera known for not being a secure browser?

2021-12-1Reply

162

View more replies (21)

Achraf

Areyou kidding me ? Since when opera is a secure browser ?

2021-12-23Reply

52

View more replies (1)

Marshall

Honestly, I don’t really care about my privacy at this point 🤷‍♂️

2021-12-4Reply

37

View more replies (3)

jimtez

Try Brave! 👍

2021-12-1Reply

66

View more replies (18)

Lawrence Thomas

Guy has chrome as his main browser on the home page but is like "Download Opera!" bro... 😅

2021-12-29Reply

5
orange 🍊

brave I'd better... opera had serious privacy data leaks

2021-12-5Reply

25

View more replies (6)

weslee

No thanks I'll just use duck duck go

2021-12-11Reply

13

View more replies (9)

#prius_fanboy101

Ehh I use edge and love it.

2021-12-1Reply

20

View more replies (6)

.because.yes

lmao, this ad is giving me mad second hand embarrassment..

2021-12-30Reply

4
Phone repair guru📱 · Creator

😩 so embarrassing

2021-12-30Reply

2
Sinamin Martia

No, opera is not a privacy browser

2021-12-11Reply

2

View more replies (2)

Mike James

Use the Brave browser instead

2021-12-7Reply

2

View more replies (5)

103rd Street Guy

But firefox is better never lags

2021-12-11Reply

3

View more replies (1)

user6253247129350

yeah im not paying for something when i could use something thats free when i have nothing to hide

2021-12-1Reply

1
Arnav Gonela

safari got privacy but nothing else. also on iphones, there’s a built in vpn in the settings app

2021-12-23Reply

1
Citaro SR

like WHO USES CHROME AND EDGE AND SAFARI (on Apple you can't change the default one tho lol)

2021-12-1Reply

2

View more replies (5)

sboi

Hi

2021-12-1Reply

3
Samy Topalov

nah im using safari

2021-12-23Reply

1
boylebiriyok

as far as I know opera makes your data go brr to china. still using it for the spotify feature tho

2021-12-14Reply

2

Recommended videos

Get TikTok App