Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
#fyp #tiktokmalaysia #tiktokanakmuda
00:00/00:00
#fyp #tiktokmalaysia #tiktokanakmuda
pakutih
Pak Utih · 5-4

70 comments

Log in to comment
affZ

tahun depan kami akn bernikah,doakn kami mudah urusan ya pak utih

5-4

11
Reply

View more replies (1)

Fake_Hope😎

duit hantarn terserah pda wanita sama jga mas kawin,😏

5-4

9
Reply

View more replies (7)

NFA_Ana97

Pak utih @Pak Utih Klu mak ayah setuju tapi aduk beradik x setuju mcm mna ya?

5-4

8
Reply

View more replies (2)

Najihah Nasri 97

Alhamdulillah bakal suami simpn duit pada saya. bab hantaran memang dia xbg tlong biar dia usaha

5-4

3
Reply

View more replies (1)

Miss Dora

Xyh tunang lah tros nikah je 😂

5-4

3
Reply

View more replies (1)

pakmidbuatapatu

tu LAA padah nya membelakangi ibu bapak

5-4

2
Reply

View more replies (1)

🔰hakimsaniexpress🔰

betul kata itu

6-21

1
Reply

Takilabiaku

niat prempuan tu dah betul tapi cara lelaki tu salah sya dgn tunang sya pun buat benda yg sama cuma bezanya dia letak smua dlm akaun sya😊

5-5

1
Reply

Jackop Carson

Itu yg ramai tak faham. Unity of two family. Kena sekufu. Tgk family🙄🙄🙄

5-4

1
Reply

idah76

@m.irfanharith kasian la

5-8

1
Reply

EN. ARIF

dlm islam, selagi sblm kawen, selagi tue xkan ada lg perkongsian peribadi antara 2 org bkn muhrim.cmtue gak ngan hantaran yg xda pun dlm rukun kwin.

1w ago

0
Reply

deboraa

Amiim..🤲🤲🤲

5-17

0
Reply

Hasimah Katiran

sedih .

5-17

0
Reply

norainabee

kwn sya mcm tu la msa akd nikah bakal lki tk dtg smpai mlm upanya akd nkh gan org len hri tu jga.. ksian kt jntan tu byr smua dgn duit sndiri prah la!

5-17

0
Reply

Norabain

Setuju pak utuh

5-17

0
Reply

rohanisaad77

Sayang tak bertempat..dalam hidup ni Utamakan Ibu dan Bapa dahulu dari yang lain2,in shaa Allah Berkat hidup kita.

5-13

0
Reply

Abbas3677

punce die tunang simpan duit dlm akaun bank trbaru kat malaysia..(Kiss918-Mega888)😂😂😂

5-13

0
Reply

Sally1962

yer betul.tuan...

5-13

0
Reply

ramah

ya abg

5-13

0
Reply

zueaishah68

walaupun pahit tapi hakikat hidup penuh cabaran percaya pada diri sendiri

5-9

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App