Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
#answer to @Idamida #fyp #tiktokmalaysia #tiktokanakmuda #bertunang #suamiisteri #pasanganpjj #pengantin #guru
00:00/00:00
#answer to idahmida #fyp #tiktokmalaysia #tiktokanakmuda #bertunang #suamiisteri #pasanganpjj #pengantin #guru
pakutih
Pak Utih · 2021-12-29

209 comments

Log in to comment
Ema Marina

good info

2021-12-29

1
Reply

@nur

oh faham...masa nak mgorat kita .dia fokus pada kita...tula kita rs mcm tertumpu pada kita...lps kwin..dia fokus keje yg dah lama dia x fokus..😅

2021-12-30

56
Reply

View more replies (6)

noridahbahari0

Dulu sya stress memikir dia.lama2 sya belajar utk bertolaransi dgn sikap dia..sya letak rasa kesian.simpati pd kesibukannya.bahagia skarang.makin sayg

2021-12-29

41
Reply

View more replies (2)

cing

Tq pak utih...btullah tu prtnr saya mcm tu. dia cri saya klu dia dah hbis aktiviti dia. 😅

2021-12-29

29
Reply

View more replies (4)

ayu

sy single mom. sy dh hilang rs utk kawin lg walau ada yg dtg. sy sll negatif dgn lelaki. bg sy mereka semua ada niat xbaik. slh ke ada prsn mcm tu..

2021-12-29

21
Reply

View more replies (9)

hob ijang

Maka terjawab la persoalan '' bola lg penting dari saya la??'' "kerja lg penting dari saya la?" 😂😂😂

2021-12-29

31
Reply

Pak Utih · Creator

Penting utk difikir masa itu. Sebab difikir satu persatu. Jika dikir anda. Dia tak fikir benda lain.

2021-12-29

28
Reply

View more replies (7)

user5590765255478

Salam pak utih, teman lelaki sy perangai berubah lepas kami bergaduh besar. Dia dh tak mcm mula2 . Dia biarkn tergntung kalau lepas gduh . Kenapa ?

2021-12-29

12
Reply

Pak Utih · Creator

Dia rasa dirinya tidak dihargai lagi

2021-12-29

17
Reply

View more replies (2)

alifbata

Betul setuju, kami ni benda remeh kurang nk layan. Kalau bab pasangan ni ada masa je, bukan tak sayang tapi lelaki lebih utamakan mana yg perlu

2021-12-30

6
Reply

Syera Mohammad

Salam pak utih nak tnya😌 klw tmn laki kita dlm mslh ptut ke kita ada dgn dia sllu atau bgi ruang utk dia mcm xws dia xtnya kbar dia?😌

2021-12-30

4
Reply

Pak Utih · Creator

Jgn ganggu dia. Biar dia fikir sorg2

2021-12-30

10
Reply

View more replies (3)

Siti Noor Nazirah

pak utih...teman lelaki saya jrg online...tp baru ni saya ajak kahwin ,dia setuju tp tunggu 2 thn sbb nk kumpul duit...adkah sy perlu tunggu

2021-12-30

4
Reply

inizzaty

maksudnya lelaki bukan multitasking.

2021-12-30

3
Reply

Pak Utih · Creator

Ye bukan

2021-12-30

1
Reply

𝓪𝔂𝓪𝓷𝓰𝓶𝓸𝓶𝓮𝔂🕊️

saya happy sebab dah dapat jawapan 😍👍

2021-12-30

1
Reply

Mohd Hashim

setuju

2021-12-29

1
Reply

cintalestary

Pak utih..tlg jwb pertanyaan sy ni..apakah betul keputusan yg sy buat utk berpisah dgn suami..krn sy sdh tawar hati dgn die..kami dh 13thun brsma..

2021-12-29

1
Reply

View more replies (2)

Intanpayoonggg

salam pk utih.Faham pak utih..🥰

2021-12-30

2
Reply

Pak Utih · Creator

Alhamdulillah

2021-12-31

0
Reply

TokAbah

tq pakuteh

2021-12-29

1
Reply

syuha1993

pak utih mcm mna plak klau suami susah nk wsp bini. xmcm suami lain2 . suka wsp bini . klau ada hal penting bru wsp bini . mcm mna tuu🥺🥺..

1-18

2
Reply

Pak Utih · Creator

Setiap lelaki unik. Sila jgn samakan suami org lain dgn suami senditi. Anda yg kecewa. Kawinlah dgn suami anda bukan dgn suami org lain

1-18

4
Reply

View more replies (1)

nurulakma842

salam nk tnye,... klau sy ngn tmn lelaki bgduh dn putus ad kaitan ngn ex,dia block sy.......... bila sy ngn dia dh getback,.. dia xblock pun ex dia..

2021-12-31

2
Reply

Pak Utih · Creator

Wasalam.. belum kawin dah bermadu

2021-12-31

1
Reply

XXIOURA

@Pak Utih pakwe sy suka ckp sy buruk dn banding kan sy dgn perempuan lain tapi dia ckp syg sy tu kadang pikir betul ke dia ni.

2021-12-30

2
Reply

Pak Utih · Creator

Jika dia jujur cuba anda tgk badan srndiri. Jika gemuk kuruskan jika pakaian x cantik, ubah cara berpakaian

2021-12-30

3
Reply

View more replies (2)

😏😉

tq pak utih..

2021-12-31

1
Reply

Pak Utih · Creator

Sama2

2021-12-31

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App