Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
ayah ngan anak wayar putuih..cara dia bonding dgn anak²..aku je takde geng🥺#tiktokmalaysia #tiktokfunnyvideos #tiktokfamilly
00:00/00:00
ayah ngan anak wayar putuih..cara dia bonding dgn anak²..aku je takde geng🥺#tiktokmalaysia #tiktokfunnyvideos #tiktokfamilly
nora_kema
Nora_kema · 6-25

877 comments

Log in to comment
Nora_kema · Creator

sis bukan takmau joint depa berperang..cuma ghisauu terkena bom sesat..nak jadi pasukan medic pun ghisauu..😂

6-25

796
Reply

View more replies (10)

Rozie Angah

ALHAMDULLILAH .....betuah ank2.....seorg ayah blh mjadi kawan mereka....kwn dunia akhirat....smoga kekal kehujung nyawa..

6-25

712
Reply

View more replies (2)

BiNtAnG_HaTi

😁😁😁

6-27

1
Reply

❤️ NaD!a ❤️

family goal...❤️❤️❤️

6-25

1
Reply

Ct Zubaidah Salim 🐰🐇

happy family🥰

7-17

0
Reply

@NM22whoo

😂😂 part last

7-16

0
Reply

Suraya Hassan

@ijatpaying haha

6-29

0
Reply

bungacomelcomel

dedy is the best 🥰🥰

3d ago

0
Reply

Iwan Bega

frendly..

3d ago

0
Reply

Nurr.abdaziz

Best 🥰

7-13

0
Reply

yogin sree

so lovely....

6-28

0
Reply

imaus_firdaus

untung lah dapat bapak mcm ni bapak aqu xdak pun nk mcm ni 😌

6-25

538
Reply

View more replies (28)

Arin

Anak lelaki saya, X prnah ada pluang bergrau dgn bpanya bgini, umr 6 thun, kna tggl sudh, sbb tu bila jmpa bpanya msa rmja ni, dia mlu mau bergurau😌

6-25

328
Reply

View more replies (10)

HAFF

Mcm mana rasa ada ayah best ke?☺️

6-25

108
Reply

View more replies (5)

Santai Onie Show

happy family 🙏😭🌹

7-17

0
Reply

Sofea Nurinas

rindu papa sye ... al-fatihah papa 🤲

6-25

102
Reply

View more replies (2)

Intan Anna

bila sy tengok ni..hati sy jd rapuh sgt....dulu masa ada arwah suami suka main dgn ank2 dia...skng ni hanya tinggal kenangan... Alfatihah buat suamiku

6-25

94
Reply

View more replies (2)

Hasni Hashim

alhamdulillah..seronok tgk keluarga bahagia sis biarpun sya x penah rasa suasana camnie

6-25

27
Reply

Rowan

Untuk gadis2 di luar sana. Ingat bahawa anak2 tak dpt pilih siapa ayahnya. Maka pilihlah pasangan anda sebaik mungkin. 🙂

6-25

51
Reply

View more replies (2)

juezam04

ank sy 6,smua llaki,tp dorg kurang dgn ayah,bnyk dgn sy...klu sy baring,pnuh kliling,ayah tenang2 je nengok tv...

6-25

27
Reply

View more replies (4)

Recommended videos

Get TikTok App