Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
PART 1: “Kami datang ni nak minta maaf. Kami yang sihirkan Ustaz… Mana Ustaz tau kami berenam?” —Dengarkan pengakuan DUKE selanjutnya. #SalamMuslim #AstroOasis #sihir #viral #ustazkazimelias #fyp #foryou #foryoupage #foryourpage #horror #rawatanislam #mimpi
00:00/00:00
PART 1: “Kami datang ni nak minta maaf. Kami yang sihirkan Ustaz… Mana Ustaz tau kami berenam?” —Dengarkan pengakuan DUKE selanjutnya. #SalamMuslim #AstroOasis #sihir #viral #ustazkazimelias #fyp #foryou #foryoupage #foryourpage #horror #rawatanislam #mimpi
mysalammuslim
MySalamMuslim · 6-28

2492 comments

Log in to comment
CeoOfEmoji

parking part 2

6-29

6
Reply

SHAHIRAH

part 2 ?

6-30

5
Reply

en_lxqef

hehe.

7-1

1
Reply

Sofea A.

part 2 plz

6-30

1
Reply

Puteri Parsi

respect

7-2

1
Reply

乂kimzoꔷ✓

part2

7-2

1
Reply

Lia Alia 🕊

Part 2 pls

7-6

1
Reply

254ksr

Part 2 please

7-1

1
Reply

Eyraa Eesha

hi

7-20

0
Reply

Aieda Husin

Allah....

7-13

0
Reply

Robert D'loca

tapi kan. kenape yee menteri² kite tak pernah dengar kene sihir² ni. pelik betul

7-1

411
Reply

View more replies (17)

syaff

part 2

7-1

1
Reply

Makcik Nida

apa la yg buat org tu sakit hati pada ustaz..nasib ustaz maaf kan

6-29

1603
Reply

View more replies (8)

i_am_hakimismail

slalunye yg sihirkan kite ni org yg kite kenal, xdenye org yg X kenal tibe2 nk sihirkan kite..

6-29

781
Reply

View more replies (5)

DhuhaRashidi

memaafkan orang yang buat kita melibatkan sihir ni satu mujahadah iman. Allahuakbar.

7-13

6
Reply

abamrapidklⓇ︎

6 petang 6 orang 4 pagi = 4 org yg xdtg 2 org = suami isteri

6-29

210
Reply

View more replies (10)

Emi.

Mulia sungguh sanggup memaafkan org yg dh sihirkan dia 🥺❤️

6-29

88
Reply

View more replies (1)

fie 🦩

x silap sy, klau mimpi dlm pkul 4 pagi lebih mcm tu, mimpi tu baik dn sape ada msalah Allah bagi petunjuk ssuatu ✨ klau x salah sy la

6-29

188
Reply

View more replies (7)

CikYaya_trucking

Part 2 please

7-2

1
Reply

user9852921753334

saya ok je dgr ceramah ustaz. wlu slu Kene batang hidung sndri😅 tp .saya bersyukur ilmu bertambah, cuba betulkan mne yg tidak.

6-30

68
Reply

Recommended videos

Get TikTok App