Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Ni PART 1 Syed kerol ngah nyanyi2 tiba2 senyap..lahhh ngah solat rupanya🥺Subhanallah😭hebatnya hamba allah wlaupun x sempurna tp x lp pada pencipta
00:00/00:00
Ni PART 1 Syed kerol ngah nyanyi2 tiba2 senyap..lahhh ngah solat rupanya🥺Subhanallah😭hebatnya hamba allah wlaupun x sempurna tp x lp pada pencipta
mimieydjewels
Mi Miey · 1-20

118 comments

Log in to comment
Zieyyy.Ay

i'm sooo touchinggg even i non muslim 🥺😢.

1-20

16
Reply

eliacyrus

feel cry even I'm non Muslim 🙏 🙌 god bless him

1-20

2
Reply

KlonMelur

Sis nnt dh belikan dia baju2 n sejadah tag sy 🥺 sy nak keluarkan air mata sy 🥺

1-20

104
Reply

View more replies (14)

JEP_PLG

tak... tapi kenapa aku rasa nak menangis ni tgok dia solat.. aku x fhm. aku non muslim

1-20

80
Reply

View more replies (5)

🅷🅲🅷🅺 🤟🏻

subhanallah! malunya aku yang waras punn selalu tinggal solatt 😭😭😭

1-20

17
Reply

View more replies (2)

Ami._Ahlami

walaupun xdituntut sebagai syarat wajib solat iaitu waras, dia tetap solat.. subhanAllah

1-20

55
Reply

💚خليفه٩٩🕋

setelah kita mmandangnya dngan mata hati, dia Adalah manusia yg mulia, luaranya trnampak kotor, namun dalaman bagaikan nur permata'ygtaktrnilai'hrgany

1-20

40
Reply

View more replies (1)

💕thalibulilm❤

masyaa Allah 🤲. Allah nk tjuk tujuan manusia d hidupkn

1-20

19
Reply

Lee_Seven7

Tau tak macam mana ciri2 pejuang Al-Mahdi .. Dia Solat dalam kita tidur .. Dia bukan siapa2 .. Jarang bergaul dalam masyarakat .. pendek kata sambung⬇

1-20

10
Reply

View more replies (1)

Nursuhaida Safie

suara dia power..

1-20

12
Reply

انس ابن مالک

Walaupun dia mcm tuu.. Tapi masih tak lupa diri nya sebagai seorang hamba Allah

1-20

8
Reply

Nor Azlina md Salleh

sepupu sy nie

1-20

10
Reply

View more replies (9)

akuwanchiang

bygkan la kita manusia yg kononnya waras ni pon stgh tu x solat lgsung. sape lg hina? kita. atau dia?🥺🥺🥺

1-20

5
Reply

DESLOVA

Allah ni kawan mok sya...mok kabo orgnya hensem sgt masa skloh...slalu Mari masjid sultan Ahmad Shah pekan solat dlm Tu ajor kitorg utk hormat org tua

1-20

5
Reply

NiZaM

Allah Hu akhbar sedih rasa aq masih lagi dengan dunia

1-20

4
Reply

ibn_hamid

mohon maaf, syed itu artinya sayyid kh?

1-20

3
Reply

View more replies (4)

Pami Pami

Ummi.. Bg sua t tau..

1-20

3
Reply

Noorashikin Ibrahim

sgt deep

1-20

3
Reply

Shafeeca | shafeeca.com

dia ni siapa? adik ke?

1-20

2
Reply

@💙

Ya Allah 😭😭😭😭😭 Semoga Allah mudahkan urusan dia , syurga tempat dia ..aaminn

1-20

2
Reply

Recommended videos

Get TikTok App