Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Versene çocuğun dondurmasını😜🤪
00:00/00:00
Versene çocuğun dondurmasını😜🤪
mehmetali.47
Mehmet Ali Gunay · 5-10

14K comments

Log in to comment
레이13

LOL😂😂😂😂

6-6

1
Reply

Halima Akter

So funny 😂 😂😂😂😂

5-31

1
Reply

user2595395493573

is so funny😂😂😂😆

6-6

1
Reply

Nuur Nuur

Best video

5-27

2
Reply

Hellboy

filter name

6-16

0
Reply

Rojin 63

Ya lütfen yorumumu beğenin aklıma gelsin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

5-16

1098
Reply

View more replies (10)

gulay.smsk

ayy. koptum. yeminle. orjinal. emek. bu. işte. 🤣🤣

5-16

141
Reply

Aynenașkopiremsesim

Abi ağlamayın beni de ağlatacaksınız

5-30

85
Reply

Mehmet Ali Gunay · Creator

😂😂😂

5-30

3
Reply

zekaküpüm

olm arada beğenin bakıp bakıp gülerim valla 😂😂😂😂😂

5-26

78
Reply

Mehmet Ali Gunay · Creator

😂😂😂

5-26

6
Reply

yalan dünya

allahim gülmektten catlicam simdiiii..süper olmus buuu🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

5-18

54
Reply

View more replies (1)

Lynhaa01 ❤🇲🇾🇨🇳🇸🇧❤

lol😂😂😂😂😂

6-2

1
Reply

Haciyeva.6

Allah sizi guldursun öldüm gülmekden 🤣🤣

5-17

36
Reply

Mehmet Ali Gunay · Creator

😂😂😂

5-17

5
Reply

View more replies (1)

🐥🇹🇷 JİKOOK 🇹🇷🐰

Dondurma yiyene çok güldüm 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

5-16

37
Reply

Mehmet Ali Gunay · Creator

Bana mı😳😳

5-16

8
Reply

View more replies (2)

♧Venüs Hanım♧

yaaaaaa çok guldum

5-18

29
Reply

Mehmet Ali Gunay · Creator

Bende😂😂

5-22

4
Reply

View more replies (5)

aşk ve şiir

abi orjinal video atarmısınkısa salıyı gerçek halimetak ettim😅😅😅😅

5-22

6
Reply

View more replies (1)

zerdabli...17

ağlayir yoxsa gülür 😂😂😂😂😂😂😂

5-16

20
Reply

Mehmet Ali Gunay · Creator

Gülüyoruz

5-16

3
Reply

Pubgmobile Mobile72

gülerken ağlamak😭😭😂😂😂😂😂😂😂

5-18

7
Reply

🙈gül🙈🤣

@birgl_gny_46 ben çok güldüm vallahi birazda sen gül 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

5-26

7
Reply

View more replies (1)

Rabianur Köse729

@@kimbukralicee @kimbuelena @kimbummelisa @hellosano çoçugun dondurmasını aldılar😂😂😂@sair.pm 🤣🤣😂😂😂

6-10

13
Reply

View more replies (4)

sara.vahdani

harikasınız hergun videolarına bakıyorum 😂😂😂😂😂😂😂

5-18

9
Reply

Related videos

Get TikTok App