Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Pernah dengar tak suara dubber English Upin & Ipin?
00:00/00:00
Pernah dengar tak suara dubber English Upin & Ipin?
lescopaque.official
Les’ Copaque · 6-15

222 comments

Log in to comment
Chaq

Sebelah tu ehsan ke?

6-15

620
Reply

Kashfy 🧣

Are you guys opened for internship 🥲?

6-15

59
Reply

Amerul🤡

This is amazingggggg

6-15

4
Reply

Randomguy

wow

6-15

3
Reply

Khairul Hazim

Niceeee

6-15

2
Reply

Norosssss

Les kopek

6-15

2
Reply

love your jobbb darling @julygurl._

6-17

1
Reply

View more replies (1)

Marcelinyra

AAAAAAA FIZAAAAAA CUTEEEEE @julygurl._ 😍😍😍😍

6-16

0
Reply

View more replies (1)

NISH NAK MILO

ok

6-16

0
Reply

san alex

Betul rezeki Allah dah aturkan. Bukan kebetulan lah awak pergi karnival tu. 😁

6-15

2894
Reply

View more replies (1)

potaytooo

kenapa eng dub kena pakai suara org lain?

6-15

2387
Reply

View more replies (18)

nadaanggun70

kalau betul3 kekalkan BM je lagi bagus, sbb itu trademark upin ipin. Biar semua orang pun sebut betul betul betul

6-15

1376
Reply

View more replies (22)

Cherlyn Keawpradit

terfokus dkt gelang dia🤧 cantik do gelang berlove love

6-15

973
Reply

View more replies (7)

mosyimosyie

tp ni bukan fatihah sore asal upin ipin kn? ni yg English language eh?

6-15

136
Reply

View more replies (9)

wafflekiosk

dia cerita mcam idol korea kena scout dgn agensi2 😂

6-15

494
Reply

View more replies (1)

OszaBest

Wow adik fizaaaa! Selalu suruh dia buat suara upin ipin kalau jumpa🙈

6-15

247
Reply

NANAD | DUNA

Syiela tu siapa pulak

6-15

65
Reply

View more replies (6)

byna

budak lelaki sebelah yg pakai spek tu mcm kenal dia yg buat suara Ehsan kan? hahaha

6-15

36
Reply

View more replies (1)

Meloffa

Fiza 🥰 baik pun mcm kenal

6-16

13
Reply

Recommended videos

Get TikTok App