Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Pozdro dla kumatych Xd @jemerced @Magdapieczonkamakeup
00:00/00:00
Pozdro dla kumatych Xd @jemerced @Magdapieczonkamakeup
juliawieniawa
Julia Wieniawa · 2021-12-28

85 comments

Log in to comment
JEST POMPA💪

trzympans @fortnite_andi

2021-12-28

9
Reply

View more replies (1)

Bartosz Bochyński

stars✨🥰

2021-12-29

3
Reply

simão ギボウスキー

Super

2021-12-28

2
Reply

View more replies (1)

vikelsyn🦋

Lol

1-6

1
Reply

View more replies (1)

Mateusz Małecki995

od razu widać że tylko Jula naturalna

1-11

36
Reply

View more replies (1)

kacper 🦥

I cudownie

2021-12-28

73
Reply

View more replies (1)

STAN🇵🇱

"Xd"

2021-12-28

52
Reply

View more replies (1)

Andrzej_Lepper

Paulina jesteś bardzo podobna do Ani Lewandowskiej

2021-12-31

12
Reply

View more replies (3)

ala alunia

ło

2021-12-28

7
Reply

View more replies (4)

.

Fajne

2021-12-28

10
Reply

Magda111111

Pieczonka ma piękny nosek🥰

2021-12-31

5
Reply

_a_m_c_i_a

hehe ale fajne 😍

2021-12-28

5
Reply

invisiblegirl

ale mega wyszlo serio tak poważnie

2021-12-28

3
Reply

Hania.Feszczuk

Dc🥰

2021-12-28

3
Reply

View more replies (1)

<3

nie widać napisu

1-3

3
Reply

View more replies (1)

nikka 🌸

pięknie wyszło 🥰🥰

2021-12-28

1
Reply

Fan_page_zbytmocne

Cześć @Julia Wieniawa wiem, ze pewnie tego nie przeczytasz. Jednak jak to zrobisz. Proszę nagraj tt pod moj dźwięk. To moj nowy kawałek. Byłbym 🥰🥰🥰

1-8

1
Reply

swissmatty

W jakiej nowej roli Panią zobaczymy?

1-8

1
Reply

𝓙𝓾𝓵𝓲𝓪🤍𝓩𝓾𝔃𝓲𝓪

Czy idolka odpowie hej?

1-7

1
Reply

Recommended videos

Get TikTok App