Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
🤲🏻✨ #jommuhasabahdiri #tiktokguru #learnontiktok #fyp
00:00/00:00
🤲🏻✨ #jommuhasabahdiri #tiktokguru #learnontiktok #fyp
jom_dakwah
JOM DAKWAH · 5-12

409 comments

Log in to comment
k

i wish i meet someone like this aamin

7-13

0
Reply

notyourdarla

This is bare minimum

6-3

0
Reply

Fithrah Ahmad

awesome ♥️♥️♥️

5-22

0
Reply

peace forever 😊

i will waiting 🥰

5-13

0
Reply

m

srsly?

5-13

0
Reply

aisbatucampur12

true

5-13

0
Reply

Alyphhh

Hm still trying to get better 🥺

5-13

0
Reply

💜Nurida💜

share ya

5-13

0
Reply

sue_zx

nk cari yg jaga solat,pandangan dn ikhtilat susah sikit but klu ada tlg hrgai dn jgn tnggal sbb golongan mcm ni limited dlm agama🥰

5-12

353
Reply

View more replies (9)

asking question

tapi penting cari yang sekufu jugak. kalau lain kufu, boleh terima seadanya, baguslah. 👍🏻

5-13

228
Reply

View more replies (7)

Iza⁷

ada jumpa, tapi tak ada jodoh. sbb ada perangai yg tak boleh diterima. so yeah.. berserah pada Allah sahaja 😌

5-13

46
Reply

View more replies (1)

cikellacun

ada jumpe tapi duduk paling jauhh..dh 10thn kwn x bertemu lgi. mampu dlm tepon vc je..🥺

5-13

56
Reply

View more replies (10)

makcikkentang

Jumpa tp tu lah panas baran amat

5-13

52
Reply

View more replies (3)

🌼

tapi bukan ke ciri2 tu sepatutnya semua orang kena ada?

5-13

15
Reply

View more replies (4)

Zawani_Hidayah

dah jumpa..tapi dy tengah nak stabilkan pekerjaan dia..moga allah permudahkan urusan kami

5-13

4
Reply

View more replies (1)

:)

Betul. Zaman sekarang mmg limited yg mcm ni hm semoga kita dijodohkn dgn org yg dpt bawa kita ke syurga

5-15

5
Reply

ming✨

@YOUR FUTUREE 🥰 MARILAH KITAA!! ALLAHUAKBARRR! 😂

5-13

3
Reply

Nurul

Sbnrnya org pernah buat maksiat lebih baik drpd org x pernah terjebat….sya kenal yg org kata cukup la baik katakn dr segi agama tp diorg ni..

5-18

3
Reply

View more replies (2)

RAA♡🎸

@rj_azuanshah alhamdulillah syg dh jumpa🥺

5-13

2
Reply

View more replies (1)

ALIEYA ✨

Allahuma solli wasalim ala rosulillah

5-13

2
Reply

Recommended videos

Get TikTok App