Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Ada je gerai makanan Malaysia kat Dubai.. MURAH 😭😭😭
00:00/00:00
Ada je gerai makanan Malaysia kat Dubai.. MURAH 😭😭😭
irfan.khairi
Irfan Khairi · 4-28

297 comments

Log in to comment
Dayana Amir

Wow 😳

4-28

0
Reply

Cʜᴀ🅰️

Menanges aku dengar harga dye😌

4-28

566
Reply

View more replies (4)

nzm 헨셈

bang selalunya perempuan yg record psl makanan 😂 ni dh terbalik bang

4-28

193
Reply

Irfan Khairi · Creator

Takpe la sekali sekala 😂

4-28

42
Reply

View more replies (2)

amr.seng

masha allah harga dia🤦🏻‍♂️harga steak kt malaysia yang paling cikai hahahahaha

4-28

73
Reply

Irfan Khairi · Creator

Alamakkk 😂

4-28

13
Reply

View more replies (3)

Uchiha izumi

Mahal gila , kat Malaysia Harga Nasi ayam 3 ringgit he ini Sampai seratus habis suit Aku kat Sana untuk Makan Nasi ayam , sedap ke kalau Mahal bang

4-28

6
Reply

Irfan Khairi · Creator

Sama je rasa 😂

4-28

1
Reply

View more replies (4)

ABC

abang beli tak lagi tiket nak balik Malaysia 😁

4-28

27
Reply

Irfan Khairi · Creator

Tak beliiii

4-28

10
Reply

Nazz

Bang sy nk jual roti canai kt dubai bole ke😂

4-28

43
Reply

Irfan Khairi · Creator

Sekeping RM10 laa

4-28

20
Reply

View more replies (3)

ikan goreng

sambil makan ayaq mata meleleh wooo.. bukan sbb pedaih.. harga Dubai...

4-28

25
Reply

Irfan Khairi · Creator

😂😂😂

4-28

2
Reply

𝙖𝙢𝙨𝙮𝙖𝙧ヅ🇲🇾🇲🇾

bang komen kat vd saye blh

4-28

4
Reply

View more replies (1)

Ukasyah

siakap 1k auto hrga 10k sekor

4-28

4
Reply

Irfan Khairi · Creator

Haha kann

4-28

0
Reply

View more replies (1)

мαуα'єуℓ

stuck kjap jantung saya 🥺🥺

4-28

2
Reply

Irfan Khairi · Creator

😂😂😂

4-28

0
Reply

Raihanah Nadzri

raya ni balik malaysia x....kalau blik saya tunggu kat airport nak duit raya rm100 pun xpe🤣🤭

4-30

1
Reply

Kiieru.

takpelah bang😌saya minum air kosong je😌

4-28

1
Reply

kur

abang cakap kalau boarder dah bkk lepastu takyah kuarantin abg akan balik sini. tak balik balik pun🥺

4-28

1
Reply

Irfan Khairi · Creator

Julai nanti baru dapat balik 🥰

4-28

0
Reply

`Zack⁴⁵ 友

mampui bang 😂😂 tapi lama video abang tk keluar kat fyp saya

4-28

1
Reply

PUNYAQISTINA👀❤️🌠🔥

Bang Dubai, x nak buat vlog ke, nak merasa Jln Dubai smbil dngr abg ckp

4-28

1
Reply

Syamil

wahh mahalnyeeee

4-28

1
Reply

A. R. (IJAL) 😁

sgt lumayan harganya🥺

4-28

1
Reply

THE EMPIRE OF THE ISLAM

nasi goreng pattaya

4-28

1
Reply

Irfan Khairi · Creator

Adaaa kat kedai Thailand tu

4-28

1
Reply

ズールアダム

Terkejut dengar harga dia😂

4-28

1
Reply

Irfan Khairi · Creator

😂😂😂

4-28

1
Reply

Recommended videos

Get TikTok App