Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Reply to @jsmn9898_
00:00/00:00
Reply to @jsmn9898_
iddinsyah.esw
Iddin Syah Founder ESW · 2-17

91 comments

Log in to comment
Nesc4feTArix

putih tak dapat..buah pinggang hilang 😂🙏

2-18

11
Reply

View more replies (4)

Black beauty

wow😳😳😳

2-18

0
Reply

jun long

apasal aku makan 8 kotak takde perubahan pun dah la mahal

2-17

17
Reply

View more replies (10)

ayanggggg

Alhamdulillah , esw ni berkesan sgt kenaaa mnum air banyak utk kesan lebih cepat & yg penting konsisten . Aku puas sgt 😍

2-18

6
Reply

View more replies (4)

Rukiy🧚🏻‍♀️

dulu setahun consume esw 20 box lebih dh kot, cerah sampai sekarang walaupun dh stop makan😆

2-18

4
Reply

View more replies (1)

sayang🥰

nak beli tapi tk mampu nk jugak muka kulit cm orang lain cantik je muka..muka pulak putih tapi tkpe la tkde rezeki nk beli mahal2 ni trigin sagat

2-17

3
Reply

View more replies (3)

CYunk FiNaz

nk beli

2-17

3
Reply

View more replies (2)

@Ice Cream Vanilla

bpe rm

2-17

3
Reply

View more replies (2)

Cahaya Sueraya

brpe 1

2-17

3
Reply

View more replies (3)

2005

Sekotak rm brplaa😅

2-17

2
Reply

View more replies (2)

#faiqriqzi

Assalamualaikum

2-17

2
Reply

View more replies (2)

REEZ

bang nk tanya kalau mkn ni xde effect mcm sakit buang pinggang ke

2-17

1
Reply

View more replies (2)

Kucing Kutip

nak oder tapi dah putih ni na tmbah putih agii buang jerawat2

2-17

1
Reply

View more replies (1)

Fnur🅰️in6101

Cntik packing nye boss🥰😁

2-17

1
Reply

Ladybos_mamagojes

Terbaik😍alhamdulillah skin bersih dgn consume esw🤲

2-17

1
Reply

Bravo

jangan mudah tertipu..😂

4-20

0
Reply

Acap Capcuncui

Kini rambut sy makin putih

2-23

0
Reply

comey

brpe harga bg,nak try lah

2-22

0
Reply

View more replies (2)

💞fitri_hanggraeni1999💞

di indo ada jual tak😌

2-20

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App