Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Trust the process! #halloweenmakeup #BenefitOfBrows
00:00/00:00
Trust the process! #halloweenmakeup #BenefitOfBrows
dianaswais
dianaswais · 2021-10-2

3554 comments

Log in to comment
xx_cierra.z

Every time someone uses this audio it makes me want to watch murder house again

2021-10-20Reply

213

View more replies (4)

Gold 静兰

The green and yellow reminds me of subway ngl

2021-10-23Reply

15
gabbae1218

I was disappointed when I realized it wasn’t going to be a frog

2021-10-19Reply

89

View more replies (2)

pannipoo

What is this show or movie

2021-10-25Reply

8
Nick nelson n Draco malfoy<3

idk if its a flex but i can whistle jus like the audio

2021-10-29Reply

20
dianaswais · Creator

This is a flex!

2021-10-29Reply

6
Jacky <3

WHERE IS THIS AUDIO FROM

2021-10-23Reply

25

View more replies (3)

Julia TheRiot

honestly up until you put that line through your lip I thought you were doing Kermit the frog

2021-10-29Reply

8
friendly alex

Kinda sad not a frog

2021-10-16Reply

14

View more replies (2)

Peter_Mikatrashki

Omg sprite cosplay 🤩

2021-10-18Reply

12

View more replies (1)

jungkooks crustysock (b side)

no but I thought she was going to be a sprite can in the beginning

2021-10-17Reply

8
Sampokodot

Not me thinking she’s going to a packers game

2021-10-17Reply

14

View more replies (1)

Tatyana Bell

what is this sound? a movie ? show ?! please tell me 🥺

2021-10-16Reply

43
dianaswais · Creator

The speech is from American Horror story and the whistling is from Kill Bill!!!

2021-10-16Reply

85

View more replies (8)

Alan boi

i thought u gonna cosplay tge sprite logo

2021-10-16Reply

18

View more replies (1)

Happy u found this page..Leave

Is American Horror story actually scary or just mild

2021-10-22Reply

13

View more replies (7)

😼

Why did I think you were going to be that ragtime gal frog

2021-10-18Reply

8
Shelbielynn Clark

at first I was like "oh its luca....that's a weird sound for luca....oh wait"

2021-10-19Reply

11

View more replies (1)

Uncle Sloth

lemon lime

2021-10-16Reply

14
\|/

I THOUVHT SHE WAS DOING DVORAH

2021-10-18Reply

6
Remi & Ashleigh

I need to watch all of them, I've only seen Coven.

2021-10-25Reply

9
dianaswais · Creator

Ughhh I love coven!! Sooo good 🤩

2021-10-25Reply

2

View more replies (5)

Recommended videos

Get TikTok App