Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Balas kepada @harleyquinn0072  mcm mana pon kamu @ratufarahdiva akak ttp syg kamu igt ramai lgi yg syg kamu ok❤️❤️ #ratufarahdiva #ayukepoh #ratu #kuat
00:00/00:00
Balas kepada @harleyquinn0072 mcm mana pon kamu @ratufarahdiva akak ttp syg kamu igt ramai lgi yg syg kamu ok❤️❤️ #ratufarahdiva #ayukepoh #ratu #kuat
ayu_kepoh
AYU KEPOH · 5-11

380 comments

Log in to comment
_NiCk_

Ayu try make up ratu.. . 🥰

5-11

171
Reply

View more replies (2)

hirah

first

5-11

3
Reply

mifteabye

love the friendship

5-13

0
Reply

Awang Yang Berkilau🌛

The beef is literally below this video 😳😳😳

6-13

0
Reply

daniuhl

I respect you so much. 🥰❤️

5-12

0
Reply

beomiaw

the fact that they know yg ratu ni istimewa but still making joke of her

5-12

0
Reply

Pia

Love it ❤️

5-12

0
Reply

Mrseiza31

lebih baik ad kwn mcm ratu ayu dri kwn yg smpurna blom tntu smpurna akhlak nyerr😊😊😊

5-11

638
Reply

siti-suhaida19

suka tengok bersahabatan kak ayu dgn kak ratu comel sngt🥰

5-12

186
Reply

Thefighter87

ske tgk dia sbb aurat dia sntase terjaga n tutur kata pun bek walaupun org sllu kta dia mcm2

5-12

80
Reply

🕊️N.A I S Y A H🕊️

orang kata apa pon kat ratu,pedulikan..suka tgk ratu,ttp jga aurat DLM pemakaian dia🥰

5-12

6
Reply

NOHHHHH ROKIAHHHH

tiktok ni mcm tau je yg kak ayu tengah problem ngan ratu pastu lalu lagi fyp dengan video ni 😂

6-13

608
Reply

View more replies (13)

amandicaprio

Lang peminat Ratu & Ayu 🥰🥰🥰🥰🥰

5-11

77
Reply

AYU KEPOH · Creator

Tqq🥰🥰

5-11

10
Reply

🔐♥

nak kawan dgn ratu jgk 🥺

5-11

41
Reply

𝙰,𝚏𝚊𝚛_𝕠𝕦𝕥𝕝𝕚𝕟𝕖,𝕝𝕚

macam saya juga la kak saya sayang tokma saya tapi dia telah pergi menghadap ilahi saya harap dia tenang di sana 😌😌😌😌

5-11

28
Reply

H

tetiba fyp skrg

6-13

97
Reply

View more replies (1)

CEO OF MILD AUTISM

Mungkin saya sendiri pun tak sebaik kak Ratu.

5-11

15
Reply

miazara

tetapi sokongan ayu dan ratu

5-11

11
Reply

ʸᵃᵗⁱᵉ ᴴᵃᵖⁱᶻ

kalau sybdpt kwn mcm ratu , satu rahmat sgt , dan bersyukur sgt ,

5-12

4
Reply

Erna🕊

kemain sopan malu2 je dia dulu , skrg ... nohhh rokiahh!!

6-12

3
Reply

Recommended videos

Get TikTok App