Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
Aku dah buat keputusan 😭 TENGOK SAMPAI HABIS ❤️ Tag kawan korag 😎 #esekeli #fypage #fypシ #tiktokguru #tiktokindonesia #tiktokguru #viral #drama #rajalawak #7harimencintaiku3 #cinta #xyzbca
00:00/00:00
Aku dah buat keputusan 😭 TENGOK SAMPAI HABIS ❤️ Tag kawan korag 😎 #esekeli #fypage #fypシ #tiktokguru #tiktokindonesia #tiktokguru #viral #drama #rajalawak #7harimencintaiku3 #cinta #xyzbca
akimszz_
akimszz_ · 6-17

77 comments

Log in to comment
pp Malaysia

hi

6-17

3
Reply

sl

kids bestih

6-22

0
Reply

X5ㅤxNasZ-

kau single ka taken aduhh🤣

6-17

32
Reply

View more replies (3)

Azrifo Luriaz

dah berak ka dgn budak 2 org tu...

6-17

11
Reply

View more replies (1)

Rys͜͡Zai¹

@unluckyqis_ adik qis ke ni 😧

6-22

4
Reply

View more replies (1)

1001

single knp kena tampar!😒

6-18

2
Reply

AtulFavBoyf

@itzyooogirll haa dengar tuu

6-22

1
Reply

🔱CEO PANG🔱

@__danialfirdaus kecik ii pandai 🥺

6-21

1
Reply

View more replies (1)

imaa

@st.aniszz_ @taehyungluv1_ letih la mcmni 😞

7-22

1
Reply

:)

@ahmadpensiipubg PART LAST😭😭😭😭

6-23

1
Reply

View more replies (1)

MARTIN SOLO ALL DECK

wahyu pun ketar ketir🗿🗿

6-22

0
Reply

Dekbiyyy_

tak pasal mamat tu kena tampar😌😂

6-23

0
Reply

I see you

kerja bergaduh je

6-19

0
Reply

Jaa Jaa

yg single tetap salah dimata org 😂 harap sabar ye bang

7-31

0
Reply

Ottromen

@qisspendek__ haha

6-22

0
Reply

View more replies (1)

nothing

@xdepapeponsini dngar tu budak pun paham

6-22

0
Reply

.

@aisyahh08.__ dengar tu😂

6-22

0
Reply

View more replies (2)

Muhammad Syith

hadir✅

6-22

0
Reply

Tokrimau7

pakcik knpa pkcik gambal aku😂😂😂😂😂😂😂😂

6-22

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App