Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
🙏 Sekadar nasihat, just minta izin dulu. #tiktokguru #learnontiktok #jombelajar #businessguru #dakwahtiktok
00:00/00:00
🙏 Sekadar nasihat, just minta izin dulu. #tiktokguru #learnontiktok #jombelajar #businessguru #dakwahtiktok
abang_naz
AbangNaz (TikTok Guru) · 6-11

223 comments

Log in to comment
AbangNaz (TikTok Guru) · Creator

Yang tak merokok 👉❤️

6-12

404
Reply

View more replies (1)

Lep🗿

nice

6-26

0
Reply

yan

Padahal yg lebih berbahaya asap rokok tuu.. X pasal ii kita pulak yg kena hidu asap

6-11

186
Reply

View more replies (5)

CEO kedai ”

Terima kasih kerana sayang 🥹

6-11

25
Reply

Fazli Mazlan

Sy tak isap rokok. Boleh lah lepak lepas ni sama2

6-11

48
Reply

AbangNaz (TikTok Guru) · Creator

Jum la yeahuu

6-11

7
Reply

𝙯𝙚𝙣𝙞𝙩𝙨𝙪.

@zr.nish @syafiqmuza pergi kedai makan dia relax je hisap rokok walaupun Ade budak mcm c....

6-11

11
Reply

View more replies (1)

Taufik Yusuf

terbaik. sy guna bakhoor je tp tak isap 🥺

6-11

7
Reply

AbangNaz (TikTok Guru) · Creator

Bakhoor dilepaskan🥰

6-11

1
Reply

PaktamTido😴

Lama x masuk fyp bg

6-11

5
Reply

View more replies (1)

DamXiy🧛🏻‍♀️

X pernah merokok/vape😎

6-12

3
Reply

د | ك

Asap tu lekat pulak kat pakaian. Spoil betul

6-12

3
Reply

Captain Haiqal

saya tk isap rokok tp abg tk sudi pon lepak🥺

6-11

2
Reply

AbangNaz (TikTok Guru) · Creator

Alaa jumla kl

6-11

1
Reply

mee goreng

betul!!

6-11

2
Reply

Nazeerah

saya semua tak suka bau, bahaya asap rokok...lemas bau asap saya tak boleh bernafas dan pening kepala rasa nak terbang bila ada org hisap rokok

6-27

2
Reply

View more replies (2)

SyafiqNazmy

Sy isap exzos moto abg nas boleh ke lepak sekali

6-12

1
Reply

View more replies (1)

Zaff

semoga masuk fyp kawan2.

6-11

1
Reply

View more replies (1)

Ahmad

@Leoo maaflah ye saya tag

6-12

1
Reply

nursbrh

setuju👍🏻👍🏻👍🏻

6-11

1
Reply

៚ 𝐸 𝑄 𝐴 𝐿 𓅂

yeah ada yg brsuara..trbaik abg naz👍🏻

6-27

1
Reply

Muhd Sufi408

kalau dia minta izin lepahtu org tu x bagi pun terasa jugak org tu kan

6-27

0
Reply

Recommended videos

Get TikTok App