Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Suggested accounts

© 2022 TikTok

_sharrrr

KakSinga🦁

981Following
3435Followers
19.2KLikes

thank you for your support🐣 Seller Pyjamas and bundle✨

Videos

Liked

tolonggg laa... nak muntah tengok diri sendiri🤢🤮😭🤣. @nyohsssmohd tolong la jangan req macam ni lagi dah😭. saya tak sanggup 😭. done melayan✨
@nyohsssmohd done memenuhi permintaanmu🤣. tapi awat dia jadi camtu??🤣🤣🤣
#ad haaaa.. tachoddddd🤣
#ad BFF dulu baru BF. belum jadi suami dah kecohhh itu ini🙄.
#ad jangan buang masa dengan orang yang takmau kat kita okayyy bestieee😘. masih ramai kat luar sana yang tunggu awak bagi peluang✨
sibuk la dia nak join buat tt jugak🤣. seperti yang @nyohsssmohd req. Nahh.. dah siap😘. ok next? muka aku berminyak tahap boleh goreng ikan wOo🤣
#ad mengjoin trend🤣. adoiii dekahhh aku🤣. #sabah #ad #prank #kamisempoi♥️💙
#ad Quality time with my family✨
Get TikTok App