Upload

For You

Log in to follow creators, like videos, and view comments.

Popular topics

Comedy

Gaming

Food

Dance

Beauty

Animals

Sports

Suggested accounts

© 2022 TikTok
Back to For You
#greenscreenvideo LMFAO🤣#fyp #foryou #viral #toxicparent #toxicparentcheck #toxicparenting #toxicparentscheck #toxicparents #toxic #parents #discipline #punishment #exposedfyp #exposed #parenting #strictparents #lol #lmfao
00:00/00:00
_itslilant
ItsLilAnt · 3-31

14.6K comments

Log in to comment
ItsLilAnt · Creator

Credit to @DJMama🦋

4-1

5407
Reply

View more replies (18)

Shay

NOT THE PERIOD TRACKER?????

4-1

188.8K
Reply

ItsLilAnt · Creator

😂

4-3

13.7K
Reply

View more replies (113)

☪️❤️

they took away her calculator😭😭😭

4-1

124.4K
Reply

ItsLilAnt · Creator

😂

4-3

9448
Reply

View more replies (76)

🎲

tis will turn alot of kids into scheming and learning how to hack just to get this out. discipline? more like a challenge.

4-1

14.5K
Reply

View more replies (100)

Nova

Pov: you have screen time💀

5-4

533
Reply

View more replies (25)

𓆩♡𓆪

Is it really toxic? Do we know why her parents got her grounded for?

5-6

129
Reply

View more replies (20)

Hi

she not allowed to have her period💀

6-4

171
Reply

View more replies (1)

Jasmine✨

Took away everything but left the bible

6-5

45
Reply

View more replies (2)

Stick woman

Then there’s me having screen time but one minute a day 💀

6-6

13
Reply

View more replies (5)

Juan Mig Sacramento

tbh if my parents did that to me they are gonna have their phones broken and money stolen

6-4

19
Reply

View more replies (3)

_.Mya.m.Edits

I don't think thats toxic lmao🤭🤭

6-6

13
Reply

View more replies (1)

Jxnini </3

POV:your parents do the same🤧

6-4

18
Reply

pr1vat_em

Bro thats not toxic..

6-4

11
Reply

View more replies (11)

mary

my parents would make my phone to not even unlock using the app familylink. i hated it but never thought of it as toxic

6-5

10
Reply

View more replies (2)

Pigsareflyinginthesky

I was gonna say social media is ok but FOOD 😭

6-4

11
Reply

View more replies (1)

Jayxpc

Go on your parents phone and turn it off

6-5

19
Reply

Brianna

Bro her laugh was hella funny

6-6

13
Reply

Lucia Himede

the fact I have the same thing and guess wat I beat the system now it’s says to me ignore limit 😂😂 so I am good 🤠

5-9

12
Reply

View more replies (2)

Isla <3

I have that lol. I can only go on my phone between 7 am and 8 pm lol

6-5

8
Reply

View more replies (4)

:^

doesn’t everyone have this?

6-4

13
Reply

View more replies (4)

Recommended videos

Get TikTok App